lauantai 12. huhtikuuta 2014

Täydellisen internetin löytäminen

Eräs päivä noin puolitoista kuukautta takaperin selailin tumblrin dashboardia, kunnes eteen tuli kuva, jonka ansiosta sanoin Ouvalle: "minun tumblr-seikkailuni taisivat olla tässä". No, ei se ihan niin mennyt, kauniista kuvista on vaikea irtautua. Tänään huomasin, että minulla on uusi seuraaja. Osoittautui samaksi ihmiseksi kenen innostusta aiheuttanut kuva on. Blogi täynnä samantyyppisiä kuvia! Olen viime aikoina myös ollut paljon feministikuplassa, jossa keskustelut ovat järkeviä ja toisia kunnioittavia niin alan tulla siihen tulokseen, että täydellinen internet on olemassa.

http://toesonlace.tumblr.com
 
Ballerinalolita! Suomalainen sellainen vieläpä, ilmeni kun tumbrlin kautta eksyin blogiin. Olen keikkunut lolitan partaalla viimeiset kymmenen vuotta, aina välillä sieltä pukeutumiseeni ammentaen. Balettia olen ihaillut etäältä oikeastaan aina, mielettömän kaunista. Ja nyt sitten löytyi ihminen, joka nämä kaksi kaunista asiaa yhdistää. Tiedän missä kulutan aamupäivän herättyäni ihan liian aikaisin.

Tosiaan, häneltä löytyy tumbrlin lisäksi ihan blogi, jossa on enemmän kuvia hänestä: Toes on lace.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti