sunnuntai 18. elokuuta 2013

Elonkerjuu

Kypsyvät marjat, hedelmät ja sienet. >__< *kya* Olen kykkiny tihkusateessa marjapuskissa, raapinut käteni verille taistelussa karviaisia ja vadelmia vastaan, maannut aurinkoisella kalliolla mustikkajahdin lomassa, kurotellut omenoita (ja syönyt niitä poimimisen ohessa hävyttömän määrän), keitellyt hilloja ja täyttänyt pakastinta talven varalle.

Sitten olen vielä tehnyt osan tästä puuhailusta Nnan kanssa. Hänelle olen myös antanut nurkissa pyöriviä lasipulloja ja -purkkeja rouvan omia säilömisiä varten (mie käytän muoviastioita, joten lasiset joutavat mennäkin). Oh, loppukesä ja elonkorjuu. 


Nna myös antoi minulle nämä. Ruurunmarja-mustikkahilloa, om nom.
Ja ruusunlehtihyytelön saatesanat olivat lähes herkistävät:
"Koska olet minun Ruususeni."

1 kommentti: