lauantai 20. lokakuuta 2012

Tulee-menee-market

Vielä eilen mulla oli ongelma: selasin nettikauppoja ja yritin löytää fiksun hintaista ja sopivan kokoista Pikachu-paitaa. Pitkillä tai lyhyillä hihoilla, kiva taustaväri... ei siis mitään ihmeellisiä vaatimuksia. Ongelmakohdiksi muodostuivat liian pienet koot, raglahihat, tyhmät värit tai sitten se yksinkertainen tosiseikka, että pulju ei lähetä tuotetta Suomeen. Hinta ei ollut kertaakaan se ongelmallisin asia. Ehdin jo vähän suruilla tätä epäreiluutta ja harkita ostavani liian pienen paidan, josta leikkaa-liimaa-askartelemalla ja huikeilla DIY-taidoillani tekisin jollekin vanhalle paidalleni muodonmuutoksen. Ha, ei tarvinut! Kiitos Aasia, nörtit ja valikoima, josta löytyy ihan mitä vain, kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

Mulla on nyt Pikachu-paita! Ja Minni Hiiri goes geisha-paita. Ja joku söpönen animemangavideopeliörvelö-paita. Suosikkeihini kuuluvissa väreissä ja yhteensä maksoivat semmoiset 7 Euroopan rahaa. Olen onnellinen, ah ihana materia!


Tuosta ostostelupaikasta on vielä sanottava sen verran, että se tosiaan on olemassa vain viikonloppuisin ja päivänkin aikana kojuissa on eri tavarat ja myyjät aamulla, päivällä ja illalla. Plus tietysti on niitä kiertäviä kauppiaita, jotka liikkuu ja kantaa kaiken mukanaan. Joten tuuriakin oli näissä löydöissä. Siksi kiitän myös kohtaloa, näin oli selvästi tarkoitettu.

P.S. No ostin mä muutakin. Punaisen asustevyön (minä? Joo, ajattelin opetella asustamista. Jaiks!), kaksi semmoista taivuteltavaa rautalankapantaa (joille olen pari vuotta naureskellut, että ovatpas hölmön näköisiä. Mutta kun ne oli niin somia ja pilkullisia) sekä valkoiset balleriinat leikkimään työkenkiä (edellisistä halkesi toisen kanta). Ja tuliaisia, mutta ne on vielä salaisuuksia.

1 kommentti:

  1. Hienoja paitoja! Olisipa minullakin!

    Eihän sitä kehtaa salassa jäädä stalkkaamaan, kun on mahdollisuus paljastaa itsensä. Mitäs tulitte facebookissa blogikaapista :D

    VastaaPoista