torstai 31. heinäkuuta 2014

Heinäkuun Kawaii Box

Jo pidemmän aikaa olen halunnut antaa lahjan. Kerran kuussa. Itselleni. Itselle lahjojen hankkimisessa on vain yksi ongelma: yllättymisen ihanuus jää puuttumaan.

Aina silloin tällöin kävin ehkäilemässä kerran kuussa tilaajilleen yllätyspaketin lähettävien palveluiden sivuilla (ja niitähän sitten riittää). Aina oli kuitenkin joku ongelma, minkä vuoksi jäi aina aikeeksi se varsinainen tilauksen tekeminen. Suurimmassa osassa ongelma oli, etten niiden tarjoamia meikki-, kauneus- tai lifestyle-kamoja tarvinnut - saati kaivannut! Toinen lähes yhtä suuri ongelmatekijä oli palveluiden haluttomuus toimittaa Suomeen (mulkoilen erityisesti sinua, LootCrate).

Mutta sitten, kiitos taipumukseni anime-teineilyyn, löytyi mitä lupaavin ehdokas juuri minulle: Kawaii Box. Sisältää söpöjä hilavitkuttimia ja silkesälää Japanin ja Korean taikamaista. Ei liian kallis. Toimittaa tänne pohjoiseen. \(*T▽T*)/ Ja nyt ensimmäinen saapui. Antaa kuvien (ja kuvatekstien) kertoa kaikki oleellinen.

Posti toi odotetun paketin!

Uuu, vaaleanpunaista ja rapisevaa. Ja kiitoskortti.

Kortin kääntöpuolen kirjoitus.

Laatikosta löytyi pinkki nallennaamapussi, pehmomansikka-avaimenperä, Rilakkuma-leipänen (ilmeisesti
kännykkäkoru), nuoli-tarralappuja, kännykän kuulokereikään laitettava rusetti, purkkaa, lyijytäutekynä,
kaksi mansikkapinniä,  macaron-pyyhekumi, tarra-arkki ja panda-pimennyssilmikko.

Pikkuiset pohtivat mansikan syömäkelpoisuutta.

Hölmöily-meitsie. Rawr, olen panda!
(Tälläistä puhelinrusettia olen salaa vähän halunnutkin. ^_^)

Heh, tuo kuvahan käy jo ihan loppukevennyksestä. :D Mutta kuukauden päästä saapuu uusi "lahja" minua ilostuttamaan ja arkea katkaisemaan. Jotkut tilaa lehtiä, joten mullakin on oikeus saada postin mukana säännöllisesti jotain kivaa ja odottua - eli muuta kuin laskuja. (Miksi muuten taas teen tätä? Itselleni vakuuttelua? Totta passiivissa mulla on oikeus tähän! Mutta vanhasta tavasta toimia on vaikeaa päästä eroon.)

J.K. ...ja heti kun selkänsä kääntää... ♥

"*meep* Tää on nyt mun, haittaakse?" Miten tämmöiseltä söpöläiseltä voi kieltää mitään? uwu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti